22 Mayıs 2010 Cumartesi

İSTİYORUZ!

Neden bu blog?

tribün aşkımdan. daha doğrusu muhalif/anti-fa tribünlere olan aşkımdan. açık konuşayım ben futbol taraftarından çok tribün taraftarıyım. buradan da bu aşkımı dışa vurayım, içimdeki spor ve tribünle ilgili şeyleri dökeyim dedim. aslında bir nevi belapresente.com'un spor sayfası da diyebiliriz buraya.

Eee, ne yazacaksın?

Tribünler hakkında, endüstriyel futbol denen bok hakkında, futbol-siyaset ilişkisi hakkında, arada sırada da başka spor dalları hakkında. Hiç belli olmaz ama genel konular bunlar olur sanırsam.

Hangi takımı tutuyorsun?

En başta tabi ki Mavi Şimşekler, yani Adana Demir Sporluyum. Ardından da tüm anti-fa/muhalif tribünlerin içindeyim. Bir şekilde bunlardan birindeyseniz, yanınızda beraber bağırıyorumdur.

Neden İstenmeyen Olaylar istiyorsun?

Çünkü şu endüstriyel futbol düzeninde istenenler bizim mal tv izleyicileri gibi tribüne geçip öküzlemesine beklememiz ve hiçbişey yapmayan salt futbol taraftarı insanlar olmamız. Bu yüzden de tribünlerde istenmeyenleri ben istiyorum. Politik pankartları istiyorum, tribünde faşistler süpürülsün istiyorum... istiyorum da istiyorum anlayacağınız :)

Neyse hazırsanız başlayalım...

NOT: Eğer bloga yazmak vs isterseniz farklı yollar olacak. Tek seferlik yazmak istiyorsanız altında geçmesini istediğiniz lakabınızla veya isminizle beraber bela@punk-art.net ' e mail atın. Yada sürekli yazar olmak istiyorsanız da burdan yorum bırakın yada malime blogger kullanıcı adınızı veya üye olan mail adresinizi yollayın. Politik futbol taraftarlarının hepsine açık bir sayfa burası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder